سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 18 بازدید
    بازدید دیروز: 22 بازدید
    بازدید کل: 406146 بازدید
سه شنبه 92/5/29
روز گذشته (شنبه) پسر بچه‌ای که پیش از این عکسش در برنامه‌ی «ماه عسل» نشان داده شده و از او به عنوان بچه ربوده‌شده یاد شد، پیدا شد.

به گزارش سرویس حوادث جام به نقل از ایسنا ؛ پسر بچه گم‌شده‌ای که عکسش در برنامه‌ی «ماه عسل» امسال تلویزیون به نمایش درآمد، پیدا شد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
سه شنبه 92/5/29

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس درباره اعلام استعفای حمید رسایی نماینده مردم تهران از عضویت در این کمیسیون در صحن علنی بهارستان گفت: رسایی باید استعفای خود از کمیسیون اصل 90 را کتباً به این کمیسیون اعلام کند.

"مصطفی افضلی‌فرد" نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره  اعلام استعفای شفاهی "حمید رسایی" نماینده مردم تهران از عضویت  در کمیسیون اصل 90 در صحن علنی بهارستان گفت: رسایی باید استعفای خود از کمیسیون اصل 90 را کتباً به این کمیسیون اعلام کند.



ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
سه شنبه 92/5/29

هدف دولت تدبیر و امید نشاندن لبخند بر لبان مردم است

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال اعتدال سیاسی، تدبیر اقتصادی و امید اجتماعی است، گفت که هدف دولت تدبیر و امید نشاندن لبخند بر لبان مردم است.

 

 

 

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
دوشنبه 92/5/28

یک پایگاه خبری مدعی شد، سرانجام سمت جدید دکتر محمدرضا عارف مشخص شد و او جایگزین دکتر حسن روحانی می‌شود.

ه گزارش افکارنیوز، پایگاه خبری سفیر که به ناطق‌نوری نزدیک است، سرانجام سمت جدید دکتر محمدرضا عارف مشخص شد و او جایگزین دکتر حسن روحانی می‌شود.

شنیده‌های خبرنگار پایگاه خبری سفیر حاکی از آن است که عارف به زودی به سمت رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت ‌نظام منصوب خواهد شد.

گفتنی است عارف به خاطر پائین بودن آراء ایشان در نظرسنجی‌ها مجبور به کناره‌گیری از رقابت انتخاباتی شد. با این حال اصلاح‌طلبان فشار زیادی را برای قبولاندن وی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور وارد کردند که به نتیجه نرسید و در مقابل نیز پیشنهاد تصدی وزارت ارتباطات با مخالفت عارف مواجه شد.

مرکز تحقیقات استراتژیک در دولت سازندگی زیرمجموعه دولت بود اما پس از پایان دوره ریاست هاشمی بر دولت، وی ترجیح داد به همراه عزیمت خود به مجمع تشخیص مصلحت، این مرکز را نیز به مجمع ملحق کند.

 


منبع:khabarfarsi.com



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
دوشنبه 92/5/28

در این جشنواره که جمعی از مسئولان، هنرمندان و اهالی رسانه حضور داشتند، از برگزیده های جشنواره با اهدا لوح تقدیر و تندیس مخصوص تقدیر شد.مشرق: مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی مقاومت شب گذشته (26 مرداد) در سالن همایش های تالار وحدت برگزار شد.
 در این جشنواره که جمعی از مسئولان از جمله حمید شاه آبادی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد گلریز مسئول برگزاری جشنواره، هنرمندان و اهالی رسانه حضور داشتند، از برگزیده های جشنواره با اهدا لوح تقدیر و تندیس مخصوص تقدیر شد. پیش از اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان، رضا مهدوی  مدیر پیشین مرکز موسیقی حوزه هنری به نمایندگی از داوران این دوره بیانیه هیات داوران را قرائت کرد.
 
 
  ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
دوشنبه 92/5/28

خیلی‌ها عسل را شیرینی بی‌ضرر می‌دانند و مرهم بسیاری از دردها، در حالیکه عسل هم مانند شکر کالری زیادی دارد و در عین حال خوردن عسل برای کودکان زیر یک سال توصیه نمی‌شود.

گزارش بی باک، مریم زارعی در گفت‌وگو با فارس در مورد خواص عسل گفت: عسل حاوی قند گلوکز(31%)، فروکتوز(38%)، آب(17%)، و مقادیر ناچیزی مواد معدنی، ویتامین، پروتئین و قند‌های پیچیده است.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ ترکیبات عسل ممکن است خواص آنتی اکسیدانی داشته باشد، افزود: ولی‌ از آنجایی‌ که مقدار آنها در عسل بسیار کم است، تأثیری بر سلامت ندارند و کالری عسل بیش از کالری مقدار مشابه شکر است چرا که یک قاشق غذا خوری شکر 45 کالری دارد در حالی‌ که یک قاشق غذا خوری عسل حاوی 64 کالری است.

این کارشناس ارشد تغذیه خاطرنشان کرد: در بسیاری از فرهنگ‌های گذشته از عسل به عنوان دارو و یا مرهم استفاده می‌‌کردند و بررسی‌های نوین متعددی روی عسل انجام شده ولی تاثیر عسل بر بیماری‌ها و سلامت تا به‌حال اثبات نشده است.

زارعی گفت: برای تعیین تاثیر عسل باید مقدار زیادی(2-4 قاشق غذاخوری در روز در طولانی مدت) از آن مصرف شود تا تاثیر و یا عدم تاثیر عسل بر بهبود بیماری‌ها تایید شود.

وی به والدین توصیه کرد تا به کودکان زیر یک سال خود عسل ندهند و افزود: برخی والدین برای طعم دادن به شیر پاستوریزه مقداری عسل به آن اضافه می‌کنند در حالیکه به دلیل وجود هاگ بوتولیسم در این ماده غذایی از دادن عسل به کودکان زیر یک سال باید خودداری شود چون ممکن است آلرژی‌هایی را در کودک ایجاد کند و مسواک زدن پس از خوردن عسل هم لازم است.

منبع:www.shahrekhabar.com



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
دوشنبه 92/5/28

عاینه چشم ها نیز مورد مهم بعدی برای ریشه یابی علت سردرد است، پس برای پیشگیری از سردرد هرچندوقت یک بار چشم ها را باید معاینه کرد، چرا که عیب های انکساری باعث سردرد می شوداولین نکته ای که برای پیشگیری از سردرد، باید توجه داشته باشیم، آرامش و بی توجهی به مسائلی است که امکان رفع آن وجود ندارد.مثلا در خیابان سر و صدا زیاد است، اما امکان رفع آن نیست ولی اگر هر روز بگوییم سروصدا مرا خفه می کند، بیشتر ناراحت کننده می شود، حرف های ناخوشایند دوستان و هر چیزی که آرامش را به هم می زند، نیز می تواند تاثیر منفی داشته باشد.همچنین برای پیشگیری از سردرد باید اضطراب های بی مورد را از خود دور کرد و کارها را طوری برنامه ریزی کرد که باعث مشکل زیاد نشود.از سوی دیگر خوب نخوابیدن از عوامل مهم سردرد است. بنابراین خوب یا بد خوابیدن در ابتلا به سردرد بسیار مهم است و حتی بالشی که از آن استفاده می کنیم نیز بسیار مهم است؛ بالش باید هنگام استراحت به طور کامل زیر گردن قرار گیرد.معاینه چشم ها نیز مورد مهم بعدی برای ریشه یابی علت سردرد است، پس برای پیشگیری از سردرد هرچندوقت یک بار چشم ها را باید معاینه کرد، چرا که عیب های انکساری باعث سردرد می شود. نکته پایانی این است که باید نقش تغذیه را نیز جدی گرفت؛ گرسنگی نیز از عوامل سردرد است و با تغذیه به موقع می توان از بروز سردرد جلوگیری کرد.

 

 

منبع:www.parsine.com



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
دوشنبه 92/5/28

همه والدین دوست دارند فرزندی مستعد و باهوش یا شاید بهتر است بگوییم تیزهوش داشته باشند. بخصوص در زمانه‌ای که ظاهرا آرزوی والدین حد و مرزی نمی‌شناسد، اما آیا واقعا ما می‌توانیم در میزان بهره‌مندی فرزندان‌مان از هوش و استعداد ذهنی موثر باشیم و آیا علم، چنین تاثیری را تائید می‌کند؟

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
دوشنبه 92/5/28

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در اولین جلسه هیات دولت یازدهم با بیان اینکه خدا را سپاسگزاریم که نعمت خدمت به مردم را به ما عنایت کرد، گفت: هر یک از اعضای دولت در انجام وظایف و مسئولیت‌های قانونی خود مشکلی از مشکلات را حل و موجب سرافرازی ایران عزیز باشیم و زندگی مردم را بهبود بخشیم لازم است شکری بزرگ به جای آوریم.




ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
یکشنبه 92/5/27

قدس آنلاین – حسینعلی پورافضلی: مطابق آموزه های ائمه (ع) که دانش امروزی هم بر آن صحه گذاشته رابطه مستقیمی میان نوع تغذیه و حافظه آدمی وجود دارد و شایسته است که آدمی همواره مراقب تاثیر غذاهای گوناگون در جسم و روح خود باشد.در زمینه تأثیر تغذیه بر حافظه و توان یادگیری امام رضا علیه السلام می فرماید : « وَ الْاِکْثَارُ مِنْ لُحُومِ الْوَحْشِ وَ الْبَقَرِ یُورِثُ تَغْیِیرَ الْعَقْلِ وَ تَحَیُّرَ الْفَهْمِ وَ تَبَلُّدَ الذِّهْنِ وَ کَثْرَهَ النِّسْیَانِ …»؛ زیاد خوردن گوشت حیوانات وحشی و گاو، عقل را دگرگون می کند، (گوشت گاو سرد است )فهم را حیران می کند، ذهن را کودن می کند و فراموشی را زیاد می کند.‏ (1)

 

 

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر