سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز، شما می توانید اخبار، نظرات، انتقادات، و حتی عکس های خبری خود را بوسیله پست الکترونیک (almas_kavir92@yahoo.com) با ما در میان بگذارید. با تشکر
آرشیو وبلاگ
آرشیو وبلاگ
لینک دوستان
آمار وبلاگ
    بازدید امروز: 31 بازدید
    بازدید دیروز: 46 بازدید
    بازدید کل: 406831 بازدید
یکشنبه 92/5/27

سن سکته قلبی این روزها به زیر 20 سال رسیده است،‌واقعیتی که اگر برای پیشگیری از آن راهکاری اساسی سنجیده نشود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نسلی بیمار و از کار افتاده خواهیم بود که توانایی انجام بسیاری از کارها را ندارند.
روزنامه تهران امروز: سن سکته قلبی این روزها به زیر 20 سال رسیده است،‌واقعیتی که اگر برای پیشگیری از آن راهکاری اساسی سنجیده نشود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نسلی بیمار و از کار افتاده خواهیم بود که توانایی انجام بسیاری از کارها را ندارند.

 

 

 

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
یکشنبه 92/5/27
رییس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا با رد شیوه کلاهبرداری «میس‌کالی» در ایران گفت: تاکنون پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.چندی پیش ایمیل‌هایی مبنی بر روش جدید کلاهبرداری در ایران که تحت عنوان "میس‌کال" (Missed call) از آن یاد شده بود، در فضای اینترنت دست به دست منتشر شد که بر اساس اطلاعات مندرج در این پست‌الکترونیکی، شیوه جدید کلاهبرداری در ایران رواج پیدا کرده و از هموطنان درخواست می‌شود، نسبت به این شیوه حساس باشند.

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
یکشنبه 92/5/27

تلفن های استان مرکزی در ساعت 22 روز دوشنبه 28 مرداد ماه سال جاری هشت رقمی و کد استان به 086 تغییر می یابد.کارگزار مدیر عامل شرکت ارتباطات ثابت ایران ضمن اعلام این مطلب گفت: با اجرای طرح ملی هم کدسازی علاوه بر تغییر کد استان به 086 به پیش شماره تلفن شهرهای اراک، تفرش، آشتیان، خنداب، میلاجرد، جاورستان و کمیجان عدد 3 و به شهرهای مامونیه، نیم ور، محلات، دلیجان و نراق عدد 4 اضافه شد.کارگزار خاطر نشان کرد: مشترکین در صورت نیاز به اطلاعات می توانند علاوه بر تماس با شماره تلفن 7718 با ارسال کد و شماره تلفن قدیم به سامانه پیام کوتاه 3000086 نسبت به دریافت شماره تلفن جدید اقدام کنند. همچنین اطلاعات لازم برروی سایت www.tciarak. ir موجود است و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت از آخرین تغییرات مطلع شوند.

منبع:پارسینه



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
یکشنبه 92/5/27

دیروز وزارتخانه‌ها روز متفاوتی را تجربه کردند‌. دید وبازدیدها رونق داشت و عده‌ها در راهروها و اتاق‌های وزارتخانه‌ها بیش از سالن جلسات و همایش‌ها رونق داشت‌. هر چند دیروز اولین روز کاری وزرا، پس از اعلام نظر مجلس محسوب می‌شد اما برخی از وزرا نه فقط روز جمعه که حتی روز پنجشنبه، پیش از اعلام رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌در وزارتخانه‌ها حضور یافته و در جریان اوضاع کاری قرار گرفته بودند‌. در این میان تلخ و شیرینی‌هایی برای روایت وجود دارد‌. برخی بدون استقبال آمدند و برخی بدون بدرقه رفتند.

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
یکشنبه 92/5/27

با حکم دکتر روحانی رئیس‌جمهور دکتر علی‌اکبر صالحی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی منصوب شد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در متن حکم رئیس جمهور برای دکتر علی اکبر صالحی آمده است:بر اساس اصل 124 قانون اساسی و با عنایت به مراتب تعهد، سوابق علمی، مدیریت موفق اجرایی ،توانایی های بین المللی وشایستگی های اخلاقی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان انرژی اتمی منصوب می نمایم .دکتر روحانی در این حکم برای دکتر صالحی ابراز امیدواری کرده است ،با عنایات الهی وهمکاری نخبگان علمی وواحدهای ذی ربط در خدمت به ملت شریف ایران ونظام جمهوری اسلامی ا یران و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی ومنشور اخلاقی دولت تدبیر وامید موفق باشد.

 

 

منبع:www.dolat.ir



ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
شنبه 92/5/26

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (پنج‌شنبه) در دفاع از صلاحیت وزرای پیشنهادی خود در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کابینه‌ای که از سوی دولت تدبیر و امید به مجلس محترم معرفی شده منظومه‌ای یکپارچه، منسجم و واحد است که درهمه بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به طور هماهنگ انتخاب شده‌اند تا به صورت معنادار خدمتگزار مردم باشند.






 

 

 

 

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
جمعه 92/5/25

چرا درد شب‌ها به سراغمان می‌آید؟
اولین بار توسط دکارت، فیلسوف بزرگ این سؤال مطرح شد که حس درد برای اطلاع دادن به انسان‌هایی است که بدانند کجای بدنشان آسیب دیده است این ابزار برای توبیخ آنها نیست بلکه اعلام خطر است.فوق‌تخصص درد‌شناسی در مورد علت اینکه احساس درد در شب‌ها بیشتر می‌شود، گفت: در پشت این باور قدیمی مردم، حقیقتی علمی وجود دارد و علت آن به کارکرد سیستم عصبی بدن برمی‌گردد.

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
جمعه 92/5/25









 

 

پیام ایران به حماس: مخالفت شما با مواضع ما اهمیتی نداردالمانیتور از قول منابعی در ایران و لبنان می‌گوید که به‌رغم فاصله گرفتن حماس از تهران، ایران هرگز درها را به روی این گروه نبسته است

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
جمعه 92/5/25

اعضای نهایی کابینه روحانی امروز بعد از چهار روز کاری دو نوبته در بهارستان رای اعتماد مجلسی‌ها را گرفتند و از آغاز هفته‌ی‌ آینده کار خود را از پاستور آغاز خواهند کرد.به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پنج شنبه شب آخرین ساعت‌های بررسی رای اعتماد به هجده عضو پیشنهادی کابینه‌ی دولت یازدهم با سخنرانی هفتاد دقیقه‌ای رییس جمهور به پایان رسید تا شمارش آرای اعضای هیات دولت در یک تنفس نیم ساعته آغاز شود. 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
جمعه 92/5/25

رتبه وزیران روحانی در میان وزرای 10 کابینه قبل

رتبه وزیران روحانی در میان وزرای 10 کابینه قبل (+جدول)
نگاهی آماری به نتیجه رای اعتماد نمایندگان مجلس نهم به کابینه یازدهم نشان می دهد که 5 وزیر پیشنهادی دولت موفق به ثبت رکورد بالاترین رای اعتماد در همه ادوار رای اعتماد مجالس به 10 کابینه پیشنهادی قبلی شدند و همه این وزرا بیش از 90 درصد از آراء ماخوذه را کسب کردند.

ادامه مطلب...

ارسال توسط almasshargh نظر بدهید
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر